Gelişim kitaplarını okumak hep zor gelmiştir bana ama bu kitapta onu yaşamadım. Aksine çok sevdim bu okumayı. Genel olarak çocukluk dönemini kapsayan kitaba her anne babanın kitaplığında yer vermesinde fayda var. Bol bol örneklendirmeler olması da anlaşılırlığı ve uygulanabilirliği sağlıyor bence. Benim için bildiklerimi tekrar etmek gibi oldu diyebilirim.