Bir kitap bir insanın içine nasıl böyle işleyebilir? Nerden nasıl başlayacağımı bilmiyorum. Akıcılığını bir kenara bırakıyorum. İnsanın içine öyle bir işliyor ki sanki tüm bu olanları ben yaşamışım gibi hissettiriyor. O kadar duygu yüklü ki gözyaşlarımın akıp gitmesine engel olamadım. Bir kadın her şeye rağmen nasıl bu kadar güçlü kalabilir? Evladını kaybeden bir anne... Sen nasıl güçlü bir kadınsın Vera... İnsan nasıl o kadar kolay vazgeçebilir sevdiği bir insandan? İnsan sevdiğini o kadar kolay bırakamaz. Claire ya sen?.. Sen kitaptaki en mükemmel detaydın benim için...
Okunması gereken mükemmel kitaplardan biri