·350 syf.····Okunma: 22 Mart 2022 18:48 Benim için kitap okumak yeni yeni bilgiler keşfetmektir. Okuduğum her kitabın sonunda bu kitaptan ben ne anladım veya bana anlatmaya çalıştığı şeyi anladım mı diye kendime sorarım. Bu kitap için ise bu soruyu sorduğumda maalesef kitaptan kendime çok bir şey katamadığını fark ettim. Kitap 3 dini bir çok başlık altında karşılaştırıyor ve inceliyor. Felsefi tarafı, toplumsal tarafı, mezhepsel tarafı ve peygamberler tarafı olmak üzere bir çok koldan açıklamaya çalışıyor. Ancak ben kitabı okurken bir önceki okuduğum paragrafı unutmaya başlıyordum. Kitabın ortalarına geldiğimde ise bu durum beni gerçekten bunalttı. Ancak hiçbir kitabı yarım bırakmayı sevmediğim için devam ettim ve bitirdim. Kitabın inceleme yönü gerçekten kapsamlı ve zengin ancak yukarıda belirttiğim hususlardan dolayı okuma keyfi düşük oluyor. Belki dilinin biraz ağır oluşundan kaynaklı olabilir. Sonuç olarak öznel değerlendirmem sonucu kitaba puanım 5/10.