Kitap çerezilikti.bir oturuşta bitti.açıkcası çok güldüm ve eğlendim.adamın şizofreni düşünceleri ve cinsiyet,ahlak rolleri beni bazen sinir etti bazen de eski zamana göre malesefki ozamanlar öyleydi diye düşündüm ve delirdim.sessiz ve kendini savunamayan insanlara daha da sinir olurum ve adama da sinir oldum elbette onu da eklemek istedim bir şey söylemek istiyorsan söyle be amca...