Agatha Christie olunca beklenti çok yüksek oluyor tabi ki, ancak Nil'de Ölüm bende pek bir etki oluşturamadığı gibi, olaylar zinicirini sıradan ve bayağı buldum..
Yine de renkli karakterler, farklı mekanlar ve kurgu açısından okunmaya değer bir roman diyebilirim..
İyi okumalar...