aurora
@aurora111 · 4yıl
Takip Et
Özümü hər zaman xoşbəxt hiss edirəm. Niyə bilirsinizmi? Çünki kimsədən bir şey ümid etmirəm. Gözləmələr daim yaralar insanı. William Shakespeare
9 beğeni
·
1 alıntı
·
50 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap