Puan vermedi·272 syf.··
2022 24. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 27 Mart 2022 00:15
Vedat Milor’un kitabını ilk gördüğümde açıkçası gastronomi ile ilgili olduğunu düşündüm. Ama iyi ki bu yanılgıya kapılıp da almaktan vazgeçmemişim. Kitap Vedat bey’in günlük yaşantısından, hayata bakış açısına, sosyolog olarak gözlemlerinde, okuduğu kitaplar, sevdiği müzikler gibi bir çok konuya değiniyor. Tıpkı İlber Ortaylı’nın kitabındaki gibi söyleşi tarzında hazırlanmış. Ve Vedat bey’in renkli kişiliği de satırlara çok keyifli bir şekilde yansımış. Bol bol altını çizdiğim, notlar aldığım ve çok keyif alarak okuduğum bir kitap oldu.
Hesap Lütfen!Vedat Milor · Kronik Kitap · 2021713 okunma
·
507 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
👏👏👏 Bu güzel kitabı ben de okuyup yorumladım. #kitapseverlertakiplesiyor #dogavekitap #dogavekitapankara dogavekitap.wordpress.com/2021/10/19/hesa...