Puan vermedi·184 syf.····Okunma: 28 Mart 2022 13:29 Uzun yıllar önce üstün dökmen in küçük şeyler kitabını okuyup beğenmiştim. Uzun yıllar sonra karşıma çıkınca okuyayım dedim. Kişisel gelişim kitaplarını
ara ara okumayı seviyorum çünkü hayatta olup biten, gözümüzden kaçan şeyleri hoş bir üslupla yazıyor ve bize fark ettiriyor. Hayata dair kendinizden çok şey buluyor, duygular konusunda yalnız olmadığınızı anlıyorsunuz. Bir yandan da toplumdaki aksaklıkları gözler önüne seriyor Hepimizin benzerlerini yaşadığı olayları dışarıdan izlemek gibi. Ayrıca bol bol kitap isimleri (reklamı)var :) Güzel cümleler var üslup kaliteli. Keyifle dinledim