Muhteşem yine yine muhteşem. Bu seri yüzünden sürekli fantastik kurgu okuyasım var yeni arayışlar peşindeyim tavsiye varsa alırım. Açıkçası diğer kitaplar yüzünden iblis ırkına karşı önyargılı başladım fakat daha ilk sayfalarda pişman oldum. Cadeon çok yaramaz bir karakterdi. Holly'i de çok sevdim. Bu saatten sonra Kresley favori yazarlarım arasında.
Cadeon abisinin tacını kaybetmesi yüzünden kendini suçlamaktadır. Yüzyıllardır tek amacı tacı geri almaktır. Fakat bu hatasını telafi edecek tek kişi gözlerini üzerinden ayıramadığı her gece pencereden onu izlediği ama insan olduğu için yaklaşamadığı Holly'dir. Cade, Holly ile tehlikeli bir yola çıkarken ikisi de aralarındaki tutkuya karşı koymakta zorlanır. Cade'in çıktığı bu yol ya tacı ya sevdiği kadını kaybetmesiyle sonuçlanacak kadar tehlikelidir.
"Sen... O hayvanlarla arkadaşlık mı kurdun? Senin soyun da kadınları kaçırır mı?"
"Kadınları kaçırmak mı? Toy kızları çükümden güçlükle uzak tutabiliyorum, bebeğim."
"Toy kızlar mı? Bebeğim mi? On dokuzuncu yüzyıldan mı geliyorsun yoksa kadın düşmanlığına mı soyundun?"
"Çünkü eğer o basit kadına elimi sürdüğümü düşünürsen, seninle cinsel birliktelik şansım müthiş derecede azalacak."
"Cadeon, şans sıfırdan aşağı düşemez zaten."
"Tanrılar aşkına, benimle matematik konuşmana bayılıyorum."