Cengiz Aytmatov'u yeni okumaya başlamış biri olarak aşkın ilişkilerin yazarın ağzından çok güzel anlatıldığına şahit oldum. Cemile ile başlayan Aytmatov tanışmam yüz yüze ile devam etti. Çok güzel bir hikaye okumayı vadeden bir kitap. İnsanın bencilliğin çok güzel işlemiş. İyi ve kötüyü doğrunun kime göre doğru kimine göreyse yanlış olabileceğini çok güzel anlatmış. Okumanızı öneriyorum.