·496 syf.··Beğendi
···Okunma: 27 Mart 2022 20:33 Kadınlar , kadınların bitmeyen çilelerinin, erkek egemen toplumlarda işleyen adalet(siz) kavramı altında ezilen insanlığın anlatıldığı kitabı okurken bir kadın olarak ATATÜRK'e tekrar tekrar minnet duydum. İnsanlıktan nasibini almamışların bir an önce nasiplenmesi tek temennimdir...