·300 syf.··Beğendi
···Okunma: 29 Mart 2022 11:39 Bir an önce sonunu görmek için çaba mı sarf ettim hiç bitmesin diye ağır ağır mı okudum sayfaları bilmiyorum. Kitabı okurken ayrı bir dünya vardı, gerçek bir dünya. Her şey az önce yaşanmış gibi gerçek ve acıydı. Leylan' dı yani.
Anlatımı olayları yaşanmışlıklar ve yaşanması muhtemel olan hikayeler çok yaralayıcıydı bir yanda da umut vericiydi. Belki de bu kadar umutlanıp hayal kırıklıkları ile karşılaşmak etkiledi. Kitapta ne çok olay döndü, ne çok şey anllatı bize güldürdü, düşündürdü, ağlattı...
Karakterleri içimizden insanlardı; yaşadıkları hayatlar, yaptıkları hatalar, amaçları, sevinçleri, acıları, özlemleri hepsi toplumun ortak yaşantısında olan insanlardı.
Serap ve Kudret 'in beklentisiz aşkı, Sema ve Bedo 'nun sonsuz, eşsiz, gerçek aşkı; bize umut etmeyi, sevmeyi öğretti.
Okunması geç kalınmış sevdiklerinize hediye etmeniz gereken bir kitap.
Teşekkürler Selahattin Demirtaş