Saçma, farklı, karanlık ve aydınlığın karmaşası… Kimi yerde sert ama açık hatta apaçık ve dürüst. Dikkatle okunduğunda içinde pek çok gerçeği, yüzleşmek istemediklerimizi barındırdığını görüyoruz. Kimi yerde mizahi bir dili var. En önemlisi bir denemeden öte kendine has bir türü var. Yazar kitabın adını Saçma koymuş ama bence bu bir ironi barındırıyor zira hiç ama hiç saçma olmayan pek çok gerçek var. Ama insan olarak çoğu şey saçma gelmiyor mu bize de? Saçma şeylerden uzaklaşıp kendimizle baş başa kaldığımızda en büyük saçmalığın zihinlerimizin içinde olduğunu gösteriyor bize.