Puan vermedi·192 syf.····Okunma: 31 Mart 2022 00:08 İlk başlarda okurken anlamakta zorlandım.Bu adam büyük kalabalık bır şehirde yaşarken yoldan geçeni,lokantada yemek yiyeni garsonu veya otobüste karşılaştıklarını kurguluyor tartışıyor tahmın edıyor.Sonra mavi gözlü bayanları -ki çok seçiçi bırı sürekli arayışta -peşine takılıp sevgili oluyor.Sonra ilişki rutine dönünceye hemen aylakım ben dıyıp başka bır arayışa başlıyor.Sürekli onu arıyor geçmişindeki duygularını sevgısızlıgını anne şefkatiyle sevecek kadını arıyor.
Keşke bende ne istediğimi bilip yaşasaydım veya sorup sorgulayarak bır hayat geçirseydim kimseyi umursamadan ömrümü kullanmak.Bunu sorgulatıyor kitap Bay C.
Söylemek çok şey yok aslında geçmişine kızgın kırgın sorgulamalı ,arayışta sahiplik duygusu yok
İyili okudum dediğim kıtaplardan..