iyi insanlar, asla iyi bir şey yapamazlar.
Felsefe
·1 alıntı·
3.659 Gösterim
3 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Neden?
Bu durumda iyi insanlar, iyi bir şeyler yapmış oluyorlar.
Yaşar Kemal bir röportajında Korkak olmasaydım bir çok şeyi değiştirebilirim demiyorum ama değiştirmek için başımı ortaya koyabilirdim diyordu
Belki de korkakdirlar