10/10
·158 syf.··
Beğendi
·
2022 52. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 31 Mart 2022 13:07
Merhaba efendim Bugün yine güzel bir eseri bitirmenin mutluluğu içerisindeyim. Şükür yollarımız kesişti diyorum yazarımıza . Bol bol maneviyat kokan, inşirah suresinin ferahlığı veren , her şeyi herkesi Allah için sevmemizi , dualar edip kalp kırmamak için çabalamamızı bunları kimi zaman ayetlerle kimi zaman Mevlana ve Yunus Emre’nin özlü sözleriyle buluşturmuş bizleri. Bazı kitaplar çok zor zamanlar geçirirken karşılaşıp okumanız inanın tesadüf değil. Size bir kaç alıntı da bırakıyorum ; -Her açılması mümkün değilmiş gibi gözüken kapıyı açabilecek şey samimiyet ve doğruluktur. -Allah insanı sabrı ile imtihan eder… -Allah sözü özü bir olanlarla haşır eylesin bizleri! Ne kadar güzel bir dua değil mi ? Yollarımız iyi ki kesişti diyorum. Sevgi, kitap ve hoşgörüyle kalın
Aşk-ı BekaSüveybe Kevser Ö. · Ahir Zaman · 023 okunma
·
61 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.