Aforizma kitaplarını genelde tercih etmiyorum.Ama denk gelirsem mutlaka okuyorum. Bir düşünce benim için ışık olsa yeter. Bu kitabı da beğendim. Pek çok güzel düşünce var. Okunabilir.
Kum ve KöpükHalil Cibran · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202516,4bin okunma