·172 syf.····Okunma: 28 Mart 2022 23:18 Hüseyin Rahmi Gürpınar'dan okuduğum ilk eser oldu. Ve her kitabını okumaya karar verdim. Okurken insanı güldüren bir yazar. Herkese tavsiye ederim.
Kitabın konusundan biraz bahsedecek olursam; Fransa da kötü yollardan para kazanan Angel adındaki kadının Osmanlı zamanında Dehri Efendi konağında kendini hanım hanımcık biri gibi göstererek konakta mürebbiye olarak işe başlamasını konu alıyor. Angel konaktaki erkeklere kendini aşık edip hepsini peşinden koşturmaktadır. Yazar da bunu çok güzel esprili bir dille anlatmakta ve ders vermektedir. Ben sonunda çok şaşırdım..
Keyifli okumalar :)