Puan vermedi·555 syf.····Okunma: 31 Mart 2022 22:37 Sınav haftası, kağıtları hazırla oku derken arada kalmış(bir nevi unutulmuş) bir kitap oldu benim için. Ama fırsatını bulduğum 2 gün içerisinde tek solukta bitirdiğim tine bir Ahmet Ümit klasiği. Beyoğlu sokaklarının ve tarihin de içine katıldığı(yer yer belli zümrelere iğnelemelerin de olduğu) bana göre akıcı bir roman. Ters köşe bir son ile bitti, özellikle kitabın son 100 sayfası nasıl geçti anlamadım. Herkese iyi okumalar.