Puan vermedi·285 syf.····Okunma: 01 Nisan 2022 00:45 Mîna Urgan'ın, Bir Dinozorun Anıları'ndan sonra çıkardığı kitabı, adından da anlaşılacağı üzere gezilerini anlatıyor. Mîna Urgan okumak bana kendimi çok iyi hissettiriyor, ilham veriyor. Keşke onun anılarını daha çok okuyabilsek. İngiliz Edebiyatı profesörü ufak tefek ,beyaz saçlı ,cesur anılarını ve gezilerini okudum kendiyle alay etmesini çok iyi bilen bu Zeki kadını çok sevdim . Bizi bu kitabı İle yeryüzünde keyifli ve uygar bir yolculuk yaptırdı . Az parayla ,tadını çıkarmayı ve insanları tanımayı hedefleyerek yapılmış bu gezileri gülümseyerek okudum . Okurken çok düşündürdü ve yereyüzünü tanıyıp daha çok bilgi sahibi oldum . Kitabın sonunda, bir öncekinde olduğu gibi, bir de fotoğraf albümü var. Anlattığı anılara ait fotoğrafları görebilmek çok hoş cidden. Kitabın son söz kısmını okuduktan sonra tüylerim diken diken oldu. Bilindiği üzere Mîna Urgan bu kitap yayınlandıktan 1 sene sonra vefat etti. Sanırım kendisi de bunu önsezmişti ki kitabın son sözünde, önceki kitabının aksine bu sefer gerçek bir sonsöz olduğunu söylüyor ve "Kalanlara sonsuz sevgiler." diye bitiriyor kitabı. Kalanlar; yani bizler. Ölümünden 23 yıl sonra bu kitabı okumak beni duygulandırdı, kendisine tekrar tekrar hayranlık duydum. İyi ki okumuşum dediğim kitaplardan.
Bu dünyadan iyiki bir MİNA URGAN geçmiş !