·250 syf.··Beğendi
···Okunma: 20 Mart 2022 00:18 Nijeryalı yazar achebenin okuduğum üçüncü kitabı oldu tanrının oku,daha önce parçalanma ve artık huzur yok adlı kitaplarını okumuştum ikiside harika kitaplardı.ilk iki kitaba oranla bu bitirmem uzun sürdü açıkçası biraz beni sıktı.umuaro adlı bir bölgenin rahibi olan ezeulunun hem beyaz adam hem beyaz adamın dini ile olan mücadelesini anlatıyor kitap bunun yanın da adam ailesini de ve halkınıda idareye etmeye çalışıyor.aslında ilkel bir kabileye beyaz adamın yaptığı sömürgeci yöntem basit görünse de bu yöntemler heryerde aynı uygulanır .önce kaleyi içten feth eder . insanları birbirine düşürür parçada yut güzel bir kitap tavsiye ederim