Ilk okudugum latino romani;bundan sonra sans verecegim muhakkak..Okudukca hikayenin dumduz olmasina ragmen acaip enteresan oldugunu kesfettim,Araplara her Turk dediginde de tilt oldum;bu hikaye aslinda cok namumkun degil devlete uyarlarsak bugun de bazi malum memleketler bu sekil planli acik acik olduruyor bizlerse sadece izliyoruz.