Kitabı çok beğendim. Yazarın delilik sınırlarını çok seviyorum ki güney amerika ve büyülü gerçekçilik denince akla ilk gelen isim e ben de bu ikiliye bir tık yükseliyorum zaten. Öykülerden tek yek bahsetmek istemiyorum ama hepsi başlı başına binlerce sayfalık kitap olacak kadar güzeller.
Ama Erèndıra’nın büyükannesinin benim anneannemden esinlenmişçesine yazılması beni biraz şaşırttı ve de üzdü.