Eğer bir fantastik delisiyseniz kesinlikle okumanız gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum.Kitap yine bir günde bitti . Çok akıcıydı, gereksiz betimlemeler yoktu bu nedenle çok kolay okunan bir kitap.Yine güçlü bir kadın karakter vardı ki serinin 2. kitabında çok çok daha güçlü olduğunu öğrendim ve kitap biter bitmez 2. kitabına başladım.
Seri şuanda 5 kitaplık ama devam edip etmeyeceğini bilmiyorum.
Feyre ,ana kadın karakter, çok güçlüydü.Çoğu zaman tek başına kararlar alması gerekiyordu ki bu kararların çoğunda bile çok soğukkanlıydı. Onun yerinde ben olsaydım onun gibi cesaretli , soğukkanlı olabilir miydim ? Hiç sanmıyorum.Bazen sinir etmedi değil ama bu davranışlarının da serinin devam kitaplarında düzeleceğini umuyorum.