Saygı görmek istiyorsan samimiyet kurma...
Sayfa 208·Kitabı okudu
··2 alıntı·
16,8bin Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Samimiyet kurmak çok güzel yakınlık kurmak açısından ama fazla samimiyet saygısızlığı doğuruyor "Herkes için geçerli değil tabi"
Saygı Görmenin Samimiyetle Hiç Bir Alakası Yoktur