Kitabı birimiz yalan söylüyor kitabına benzediği söylenmesiyle almıştım. Sonradan bunun daha önce çıktığını ve asıl birimiz yalan söylüyorun buna benzediğini anladım. Cinayet romanlarında açıkcası karakterler hakkında daha fazla detay verilen kitapları seviyorum sanıyorum. Karakterlere bağlandığım zaman kitabın sonu daha etkileyici oluyor bence. Bu kitabın kurgusu müthişti diyebilirim, okurken kesinlikle keyif alacaksınız. Ama ben katili öğrenince çok şaşırmadım açıkcası. Bütün karakterler üzerinde durulmasını, belki de bütün karakterlerin hayatından bir şeyler öğrenmeyi ve onları tanımayı beklerdim. Katili öğrenince pek bir etkisi olmadı bu yüzden bende. Kitabın son bölümü katil tarafından yazılan 3 sayfalık kısa bir kısım ve onda bile katilin hislerinin iyi anlatıldığını düşünmüyorum. Yazım açısından zayıf kaldı diyebilirim ama keyifli bir okumaydı. Yazarın diline alışabilmek adına şu an Yalancı Orman kitabını da okuyorum, bitince üzerine konuşuruz.