Normalde yavaş yavaş okumaya çalışıyorum Doğu Yücel'in kitaplarını ama dayanamayıp aldım elime. Ve yine bana mükemmel keyifli bir okuma deneyimi sundu. Bu kitaptaki öyküler genel olarak uzaylılar ve gelecek hakkında ütopik konuları ele alıyor ve ilgimi çeken konular değiller benim. Ama doğu yücel'in müthiş hayalgücü ve kurgusundaki absürt saçmalıklarla kesinlikle keyifli bir hal aldı. Yazarın bütün saçmalamaları kalemiyle o kadar uyumlu gidiyor ki okurken her seferinde çok eğleniyorum. Güneş hırsızları öyküsü favorim oldu ama diğerleri de bir o kadar güzeldi