İnsanın benliğine mıh gibi çakılan, okurken kendi içinde hissettiren, karakterin yerine kendini koyabileceğin harikulade bir eser...
Aynı zamanda Dostoyevski'yi daha iyi tanıyabildiğimiz keşfedebildiğimiz kitaplardan biridir. Acaba orijinal dilinde okuyup anlamak nasıl olurdu?