Değerli okurlar;
Livanelinin okuduğum ikinci kitabıydı, kardeşimin hikayesi.Sayfalar ilerledikçe şaşırmamak elde değil.Nasıl bir inceleme yapsam, ne yazsam diye düşündüm.Kitabı baştan sona özetlemek saçma benim görüşüm.
Bir insan nasıl olur da böyle bir kitap yazabilir.Nasıl bir hayal gücü gerekli?Hiç olmayan bir kardeşi kendi yerine koyup anlatmak.Kendi yaşantını başka birinin yerine koyup anlatmak enteresan gerçekten.Kitap kütüphane rafında eskimeyen bir baş yapıt olacağına emin olabilirsin.Okumadıysan başlamalısın...