Kitap o kadar sade ama anlamlı bir dille yazılmış ki yazarımızı kutlamak gerek. Aşkın tüm yönleriyle bir insanın hayatını nasıl etkilediğini görmekteyiz.Merhameti,sevgiyi,acıyı tüm duyguları bir arada yaşatan bir kitap.Eminim okuyan herkes kendinden bir parça bulacaktır. Yazarımızın konuyu anlatış şekli gayet akıcı ve ilgi uyandırıcı. Son olarak sevgi,evlilik ve ilişkiler üzerine okunabilicek bir kitap kesinlikle okunmalı