Beyza nur
@Nurabiye · 4yıl
Takip Et
Puan vermedi
·
109 syf.
·
Kitabı okudu
·
2022 5. kitabı
Çok depresif bir kitaptı ancak elimden bırakamadım. Sürükleyiciydi ve hemen bitti. Kısmen anksiyetesi olan ve kendini insanlardan hissedemeyen birinin hayatını okuyorsunuz. Kimi konularda aydınlanma yaşamama sebep oldu. 10/10
İnsanlığımı Yitirirken
Osamu Dazai · Sel Yayıncılık · 2020
60,3bin okunma
4 beğeni
·
40 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap