·112 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Nisan 2017 20:11 Peyami Sefa beğendiğim yazarların başında geliyor. Kendisi bu kitabında yine harika diyebileceğimiz bir uslupla yazmış.
Doğrusu pek betimlemelerden hoşlanmam. Özellikle uzun betimlemelerden. Ama bu kitapta Peyami Safa'nın betimlemeleri kesinlikle harikaydı. Enfes bir şekilde sıralamış cümleleri peş peşe...
Eğer tek nefeste bitirecek bir kitap arıyorsanız siz değerli okurlara kesinlikle öneririm.