Tesadüfen tanışma fırsatı bulduğum şair Sibel Kadıoğlu'nun kitabının akıcılığı, konularına farklı bakış açısı ve şiirlerinin yalın dili; "Eylül Biraz"ı bir çırpıda okumamı sağladı.
"Yaşamak dediğimiz bir selamsız yolculuk." diyerek hayatın akışında durup düşünmeye teşvik eden tavrı hoşuma gitti, okunabilir.