·704 syf.··Beğendi
···Okunma: 08 Nisan 2022 22:02 ‼️İsimsiz kitabının yorumuyla sizlerleyim. Gerçek bir hikayeden yola çıkılarak yazıldığını bilmek bende büyük bir merak uyandırdı. Onur'u kızı için gözümü kırpmadan yaptıklarını okuyunca; "Onur'un yaptıklarını bende yapardım," dedim. Tabii bir fark olurdu. Çünkü her baba evladının başına bir şey gelsin istemez. Başkomiser Kemal'in kendine has karakteristik özellikleri o hepimizin özlediği tipik polis profiline uymaktaydı. Kitap akıcı dili sayesinde su gibi akıp gitti.
‼️İsimsiz kitabından bahsedecek olursam; Onur kızı Maya'yı okula bırakıp iş yerine gidecekti. Ama öncesinde bankaya uğrayıp halletmesi gereken önemli bir işi vardı. Onur bankaya geldi aracını park ettikten sonra kızına eşlik edip etmeyeceğini sordu. Maya arabada kalmayı tercih etti ve babasından telefonunu rica etti. Onur, Maya'yı araba da bırakıp bardaktan boşalırcasına yağan yağmurun altında bankaya girip işini halleti. Geri döndüğünde ise kötü bir sürpriz ile karşı karşıya kaldı. Güpegündüz arabası çalınmıştı ve üstelik kızı Maya'da arabanın içindeydi. Onur yardım istemek için koşturup duruyordu. Bu sırada kalabalığı fark etti. Onur kalabalığa doğru yürüdü ve kızı Maya'yı kanlar içinde yer yatarken gördü. Caniler kızı arabadan dışarı atıp kalmıştı. Onur sinir krizi geçirdi ve bayıldı. Güpegündüz Onur'un arabasına kimler neden çaldı? Maya'ya bunu kim ya da kimler neden yaptı.
‼️ Başkomiser Kemal, Gökçeada'da kaybolan bir kızı izini bulmak ve olayı aydınlatmak için yukarıdan emir almıştı. Gökçe Ada'ya doğru yola çıktı. Başkomiser Kemal kayıp kızı bulabilecek mi? Kayıp kız kaçırıldı mı yoksa öldürüldü mü.
‼️ Onur, kızıyla birlikte hastaneye getirildi. Yaşanan bu acı olay önce iş arkadaşı Bilgin'e haber verildi. Daha sonra ise Onur'un eşi Aylin haberi alır almaz hastaneye geldi. Onur daha sonrasında ise kafasında kurduğu planı uygulama kararı aldı. Bu plandan sadece Bilgin'in haberi vardı. Onur'un planı ne? Onur, kızının yoğun bakımda acılar içinde yatmasına sebep olan kişi ya da kişilerden intikam mı almaya çalışacaktı? Bu soruların cevabını bulmanız için bu kitabı kesinlikle okumanızı tavsiye ederim. Kitapla kalın dostlar
#kitapyorumu #okudumbitti #kitaptanalıntıları #arkakapak @erdemin_kitapligi #isimsiz #necmişen #karinayayınevi #sayfa700