Ilk yarisi gecmek bilmedi son yarisinda nefes almadim;su ana kadar okdugum tum fransiz eserlerinde oldugu gibi sıkıldım cokca ama keyifli sekilde ayrildim nedenini bilmem olaylari pek duru geciyor fransiz romanlari ama cok basit seyleri cok etkileyici seylere donusturebiliyorlar;ben bunlarin asklarini da anlamadim hic inanilmaz kuvvetli ama 15dk icinde baskasina kapilip gidebiliyorlar ne garip bi millet okurken Felixe fransiz kaldim keske hanimimin bi 40i cikaydi kizina yurumeden evvel