Kitabı okumaya başladığımda çok heyecanlıyım fakat beklentimi çok karşılayamadı maalesef. Yazarın okuduğum ilk kitabı. Belki tek romanı olmasından kaynaklanıyor. Diger türlerini eminim ki daha çok beğenirim çünkü düşüncelerini ifade edişini, düşünce tarzını beğendim.