10/10
·448 syf.··
Beğendi
·
2017 47. kitabı
Yıllar önce lisenin başlarında okuyup "iyi ki kitaplar var" dediğim, kitap okumayı sevmekten hiç pişman olmayacağımı düşündüren, bittikten sonra, hala bile, ağızda güzel tat bırakan bir yemek hissi yaratan bir kitap. Nobel aldığını görünce çok mutlu oldum :)
Kent ve KöpeklerMario Vargas Llosa · Can Yayınları · 201927 okunma
·
189 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.