Khaled Hosseini çok merak ettiğim bir yazardı. Yazarın diğer kitapları daha çok beğeniliyor ama ben bu kitapla başlayıverdim. Kitabı okurken bazen çok zorlandığım oldu o da olay örgüsünün ana olay dışında birçok olay ve kişiden oluşması yönüyle. Keşke sadece Peri ve Abdullah’ın hikayesiyle sınırlı kalsa daha iyi olurdu sanki. Ayrılıklar beni hep üzmüştür.
Karacaoğlan “Ölüm ile ayrılığı tarttılar. Elli dirhem fazla geldi ayrılık”. der. İki kardeşin birbirinden koparılması da tam böyle bir acı. Maddi zorluklar bir aileye unutamayacakları acılar bırakırken bir üvey dayı sevdiği kadın için yeğenlerinin kaderiyle nasıl oynar? Özellikle Abdullah için içimin sızladığı bir kitap oldu. Okuyacak olanlara şimdiden iyi okumalar.