Ortalama ustu keyifli bir kitap ama benim icin en degerli kitaplardan biridir sebebi The Shinningi ortaya cikarmasi,Kubrick bu eseri eline alip olaganustu,izledigim en iyi filmlerden birine donusturmustur;filmden cok daha zevk aldim ama roman da keyifli 7/10