Puan vermedi·360 syf.····Okunma: 14 Nisan 2022 18:50 Öncelikle kitabı çok beğendim. Zaten Agatha Christie kitapları okumayı çok seven bir insanım ve bu da o tarzdaydı sonu çok ters köşeydi gerçekten. Alkolik baş karakterimiz işinden atılmıştır ama ev arkadaşının anlamaması için her gün trene binip iş yerine gidiyormuş gibi yapmaya devam eder. Ve trenle giderken camdan dışarı bakarken evleri inceler, o evlerin içinde bir çift dikkatini çeker ve her gün onları izlemeye başlar onlara isim falan takar. Sonra bir gün yaşanan bir olayla onların hayatlarına dahil olur... Daha fazla bilgi vermiyorum. Kesinlikle okumalısınız çok güzel bir romandı.