Puan vermedi·136 syf.····Okunma: 30 Ocak 2022 23:48 Merhaba kitap canlar.
Kitap yaşlı bir adam ve genç bir adamın diyaloğundan oluşuyor. Bir taraf soru sorarken diğer taraf cevaplıyor.
Aşırı derecede düşündüren bir kitap. Bir ara kendimi sorgularken buldum . Yazara göre insanlar bir makinedir. İnsanların özgür iradesinin olmadığını savunuyor. Birine yardım ederken aslında karşı taraf için değilde kendimiz için ediyormuşuz yazara göre. Eğer yardım etmezsek vicdanımızın rahat olamayacağını dile getiriyor. Sürekli neden yardım etmedik diye kendimizi sorgularken bulacağımız için aslında insanlara yardım ettiğimizi söylüyor.
Kitabı kesinlikle okumalısınız size çok farklı bir bakış açısı sunacaktır. Kitabı size SEVGİYLE öneriyorum.(ŞİDDET HİÇ BİR ŞEYE ÇÖZÜM DEĞİLDİR.)
Kitap ve sevgi ile kalın.