·224 syf.····Okunma: 15 Nisan 2022 12:42 Polisiye deyince bilmeyen yoktur Agatha Christe'yi Bu Agatha Christeden okuduğum 3.kitapdı.Bundan önce noel'de Cinayet ve Doğu ekspresin'de Cinayet romanlarını okumuştum.
Arka Yazısı;
Her birinin gizledikleri ve korktukları sırları olan on kişi, Zenci Adası'ndaki ıssız bir malikaneye davet edilirler.Ancak malikâneye giden grubu bir sürpriz beklemektedir, ev sahibi ortalarda yoktur.Geçmişlerindeki karanlık sırlardan başka hiçbir şeyleri olmayan bu insanlar adada mahsur kalmışlardır. Konuklar bir süre sonra gizledikleri sırları birbirlerine anlatırlar.Ve teker teker ölmeye başlarlar...
Kendi yorumum;
Öncelikle ben kitabı beğendim.Bu tür romanları seven okurların çok seveceklerini düşünüyorum. Dili sade okuması kolay bir kitap.İnsanı okurken hiç sıkmıyor.Akıcılığı olsun konu bütünlüğü olsun kitap su gibi akıp gidiyor. Polisiye sevenlerin okumasını tavsiye ederim...