Tuğba Yıldırım
@tuhar · 4yıl
Takip Et
7/10
·
107 syf.
·
Kitabı okudu
·
2022 1. kitabı
Yazar ile tanışma kitabımdı,dilini çok sevdim. Yalın ama etkileyici bir üslubu var. Geçim sıkıntısı,kuşak çatışması, toplumsal gerçeklik ve daha bir çok mevzu barındıran öyküler.Ben çok beğendim.Diğer kitaplarını okumayı dört gözle bekliyorum.
Edebiyat
Güzelliğini Gördükçe Ağlayasım Geliyor
Ethem Baran · İletişim Yayınları · 2021
371 okunma
7 beğeni
·
121 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap