7/10
·107 syf.··
2022 1. kitabı
Yazar ile tanışma kitabımdı,dilini çok sevdim. Yalın ama etkileyici bir üslubu var. Geçim sıkıntısı,kuşak çatışması, toplumsal gerçeklik ve daha bir çok mevzu barındıran öyküler.Ben çok beğendim.Diğer kitaplarını okumayı dört gözle bekliyorum.
Edebiyat
Güzelliğini Gördükçe Ağlayasım GeliyorEthem Baran · İletişim Yayınları · 2021371 okunma
·
121 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.