Bu güne kadar böyle iyi bir yazarı keşfedememiş olmam çok üzücü.Suat Derviş hakettiği kadar bilinmeyen bir yazar. Kitap yasak bir aşkı konu ediniyor.Aslında konu ve olay örgüsü olarak sıradan sayılabilir.Fakat o karakterler nedir öyle? Karakter anlatımı muazzamdı,duygu aktarımı şahane. Bazen kızdım,bazen yok artık dediysem de roman su gibi akıp geçti.Roman severlere tavsiye ederim.