6/10
·128 syf.··
2022 9. kitabı
Yazar kitabı anlatırken samimi bir dil kullanmış.. Edebi yönden zengin bir kitap olmakla birlikte Cennet'e karşı insanın bakış açısını değiştiriyor. Kitabı okuyunca " ben cennete (kalben) ne kadar uzak, ona karşı ne soğukmuşum" demekten alıkoyamıyor insan kendini.. Yazar cennetle adeta dost olmuş,hemhal olmuş.. kitabın bana kattığı en güzel yarar bu oldu. Onun dışında aralarda hikâyeler, kıssalar mevcut. Kitabın sonunda bu hikayelere tekrar değiniyor. En çok sevdiğim kısım ise ayetler kısmı idi. Ayetleri yine edebi bir üslupla anlatmış. Gönle dokunmuş.. Kitabın güzel yönleri bu şekilde fakat çok fazla edebiyat yapılması beni biraz sıktı, bazı yerler pek akmadı. Belki de bana hitap etmemiş olabilir. Yine de yazara bana kattıkları için teşekkür ediyorummm.. Selamlar efendim. Duayla kalın..
Cennette Bir GünSenai Demirci · Muhit Kitap · 0148 okunma
·
139 Gösterim
3 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Neyse yine de bayağı övmüşsün kitabı aferin :)
Betülll
Gönderi Sahibi
Ben doğruları ve içimden gelenleri söylerim cinim takdire gerek yok ;))
Artık edebiyatı sev be kadın !
Betülll
Gönderi Sahibi
Gulo hayırdır, rüyanda beni gördün herhalde :) inşallah ben de etkilerim birilerini doğru diyorsun
Hocam saolun baya açıklamişsınız 😂
Betülll
Gönderi Sahibi
Az laf çok söze kâfidir 👌😂