·568 syf.··Beğendi
···Okunma: 16 Nisan 2022 11:41 Putin’in üstüme gelmeyin nükleer silaha başvurabilirim tehditlerinin arttığı günlerde Metro 2033’ü okumak ilginç oldu. Zira Rusya ve Amerika’nın birbirlerine karşı nükleer silahlar kullanıp dünyayı mahvetmiş oldukları distopik bir geleceği anlatıyor.Moskovada yaşayan halkın az bir kısmı metroya sığınmış ve hayatta kalabilmiştir. Ancak radyasyonla zehirlenmiş yeryüzüne çıkamamaktadırlar.Bütün ihtiyaçlar metroda karşılanmaya çalışılır.Yeryüzünde radyasyon etkisiyle mutasyona uğramış başka canlılar yaşamaktadır, bir yandan onlarla mücadele etmektedirler. Yazar Dmitry Glukhovsky nin anlatımıyla olaylara yakından tanık oluyoruz.Metro 2033 , bir üçlemenin ilk kitabı 2034 ve 2035 de var.Bilim kurgu severlerin beğeneceğini düşünüyorum. Asla dünyanın böyle bir duruma gelmemesi dileğiyle …