Yıllar çınar ağacı yaprakları gibi dökülüp duruyor.
Gün güne gebe, yıl yıla gebe…
Hayat ne kadar çok değişiyor, hızla dönüşüyor.
Değişimin en büyüğü de duygularımızda ve dolayısıyla anlayışımızda.
Bu yüzden geçen zaman için ‘keşke’demek boşunadır.
Üç posta oldu yanı başında yazdığım mektuplar.
Eskiden mektuplar yıllara göre balyalanır, biriktirilirdi.
Herkes yapmazdı bunu tabii.
Yollayana, anılara, arşive değer verenler yapardı.
Ben bir kitaba sığan mektupların tamamına posta diyorum.
Yine sana yazdığım mektupların dördüncü postasını yazacağım birazdan, yanı başında...*
Anıbaşında ve yanıbaşında yazılan 3
Anılar ve harika mesajlar ile davam eden üçüncü eser de gene ruhunuza dokunacak o kadar çok satır varki. Bazı sayfaları okurken neler neler hissettim nerelere gittim geldim kimleri hatırladım bir duygu seli yaşatan yazarımızın kalemi ile iyi ki yolum kesişti... ahh zaman ahh nasılda işin yok çabucak geçiyosun. Eşler birbirinin hazinesidir der susarım... Kesinlikle tavsiye ediyorum mutlaka okumalısınız..
️ @ozkanirman
️ @majoryayinlari
️ #glcnkitaplığı