·344 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Nisan 2022 15:33 Bir çırpıda bitirdim. Evde, otobüste ve iş yerinde elimden bırakamadığım bir kitap oldu. Fantastik en sevdiğim türdür ve krallık zamanlarında geçen hikayelere ilgim artmaya başladı. Tatlı bir kızın aşırı ısrarcı tavsiyesiyle başladım iyi ki de öyle yapmışım. İkinci kitabı elime aldım bile.