Bazı kitaplar vardır bir sürü alıp hediye etmek istersiniz. Ben de bu kitabı çok kişiye hediye ettim. Daha hediye etmek istediğim insanlar da var. Keşke tanıdığım herkes okuyabilse...
Psikonet yayınlarını çok seviyorum. Tamamen işin bilim kısmında ve safsatasız psikoloji alanında çok önemli yayınları mevcut. Bu kitabı 2019 başlarında okumuştum. Bana çok şey kattı, bir çok konuda farkındalığımı artırdı ve gözümü açtı diyebilirim.
Çünkü hayat, kendini tanımakla, geçmişinle ve çocukluğunla yüzleşmekle ve barışmakla başlıyor.
Kitabın başındaki testlerle hayatımıza hangi "şema" ların yön verdiğini keşfediyoruz ve sonrasında bu şemalarla nasıl başedebileceğimizi öğreniyoruz.
En beğendiğim pskiloji kitabı.
Tavsiye 10/10...