Neden bu kadar geç okudum diye sorguladığım kitap. İlk cümlelerden konunun koca bulmak üzerine olması kitabın 208 yıl önce yazılmış olmasından tolere edildi:) Jane Austinin kitaplarındaki kadın karakterlerini ayrıca seviyorum. Dik bir duruşu olan, kültürlü kadınlar. aşk ve gururu içine sine sine anlatan yavaş akışlı ancak tatmin edici bir romandı.
Aşık erkek neler neler yapmaz ki… Ah mr. Darcy :)